
450MT
450MT, macera tutkunları için özel olarak tasarlanan tarzıyla dikkat çekiyor. Çok yönlü ve çok amaçlı olan bu motosiklet, hafif yapısıyla dikkat çekerken, güçlü motoruyla hızlı tepki veriyor. Toprak koşullarına uygun olarak donatılmış olan 450MT, macera turları için ideal bir seçenek sunuyor.
*CFMOTO modelleri, yerel düzenlemelere uyum sağlamak amacıyla farklı özelliklere sahip olabilir ve bölgeye özel talepleri karşılamak üzere değişkenlik gösterebilir.

Orta Boy Paralel Çift Motor
Orta boy paralel çift motor, revize edilmiş eksantrik mili ve emme/egzoz sistemleriyle birlikte düşük devir torkunu artırır.
Bu sayede motor, hızlı bir ilk tepki sunar ve 6250 dev/dak’da en yüksek torka ulaşır. Ayrıca, tork çıkışı 5500-7200 dev/dak
aralığında tutarlı kalır, böylece çeşitli arazi koşullarında sorunsuz bir sürüş sağlanır
Genel Geometri
450MT, uzun yolculuklar için dengeli yol tutuşu ve konfor sağlamak üzere tasarlandı. Mühendisler,
off road performansını artırmak için adventure touring tarzdan esinlenerek krom-molibden şasi geliştirdiler.
Bu şasi tasarımıstabilite sunarken ağırlığı da hafif tutmayı başardı.
KYB Amörtisörleri
Ön
Ön Ø41 mm çatal, ayarlanabilir sıkıştırma
ve sönümleme, 200 mm silindir yüksekliği
Arka
Arka çok bağlantılı şok, ayarlanabilir ön yükleme,
geri tepme, 200 mm silindir yüksekliği
Tekerler
Her araziye uygun çapraz kollu tubeless,
21 inç ön ve 18 inç arka tekerleklere sahiptir.
BOSCH Çift Kanallı Değiştirilebilir ABS
BOSCH çift kanallı değiştirilebilir ABS sistemi, sürücülere özel bir gidon anahtar düğmesiyle arka tekerlekteki ABS’yi istedikleri
zaman devre dışı bırakma imkanı sunar. Bu sayede sürücüler, virajlarda daha fazla kontrol sağlayarak off road
sürüşlerinin keyfini çıkarabilirler.
BOSCH Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)
TCS; kayma optimum seviyeye düşene kadar gaz kelebeği valflerine yumuşak bir müdahaleyle,
milisaniyeler içinde motor çıkışını azaltır.
Koltuk Yüksekliği
820 mm standart
Düşük ayarda 800 mm
870/850 mm uzun sele opsiyonu
TEKNİK ÖZELLİKLER
-
Motor
-
Boyutlar
-
Şasi
Motor Tipi |
2 silindirli, sıralı 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, 270° krank mili |
Motor Hacmi |
449 cc |
Silindir Çapı ve Yüksekliği |
72×55,2 mm |
Güç |
31 kW/8500 dev/dk |
Tork |
42Nm/6500 dev/dk |
Yakıt sistemi |
BOSCH EFI |
Sıkıştırma oranı |
11.5:1 |
Şanzıman |
CF-SC kaydırmalı debriyaj, 6 vitesli, ıslak çok plakalı |
Gaz Kelebeği Tipi |
Mekanik gaz kelebeği |
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik |
2210x870x1390 mm |
Dingil Açıklığı |
1505 mm |
Koltuk Yüksekliği |
Bağlantı cıvatası konumu değiştirilerek 840 mm / 800 mm kullanılabilir |
Yerden Yükseklik |
220 mm |
Yakıt Kapasitesi |
17,5 L |
Ağırlık |
185 kg (Çalışır durumdaki kütle) |
Ön fren |
φ320mm tek disk, dört pistonlu kaliper, J.Juan |
Arka fren |
φ240mm tek disk, tek pistonlu kaliper, J.Juan |
Ön lastik |
90/90 R21 CST |
Arka lastik |
140/70 R18 CST |
Jant |
Tel telli jantlar (iç lastiksiz) |
ABS'ler |
BOSCH çift kanallı ABS (arka ABS değiştirilebilir) |
Çekiş kontrolü |
BOSCH TCS |
Far |
LED |
Şarj bağlantı noktası |
18w USB A Tipi ve C Tipi |
Renk |
Zephyr Mavisi / Tundra Grisi |
Peşin Fiyat
Fiyatlara KDV ve ÖTV dahildir.
Tavsiye Edilen Perakende Nakit Satış Fiyatıdır.
Fiyat listesi için tıklayınız.